Troszkę wzmianek odnośnie motoryzacji

Wpis

środa, 20 listopada 2013

Sprawny opis procesu technologicznego naprawy przekładni kierowniczej

Dokładne rozebranie przekładni kierowniczej i

ustalenie awarii, z zastosowaniem specjalnych

urządzeń. Jest to etap - wbrew pozorom - niezwykle istotny,

gdyż osoba nie nauczona i nie posiadająca odpowiednich

urządzeń z sporym prawdopodobieństwem uszkodzi przekładnię kierowniczą w

skali nie nadającym się do dalszej regeneracji.

Za pomocą myjki ciśnieniowej z odpowiednim środkiem chemicznym trzeba

dokładnie wyczyścić poszczególne części rozłożonej przekładni

kierowniczej.



Obrobienie taśm oraz wentyli dystrybucyjnych, prywatne

dorabianie tulei kierujących. Proces ten wymaga użycia maszyn o

dużej precyzji oraz długoletniego doświadczenia pracowników je

obsługujących.

Regeneracja maglownic Radom to najistotniejszy

element w całym cyklu. Nie ma tu miejsca na pomyłki. Nieumiejętne

nabicie oringa lub złe ułożenie luzu daje w

rezultacie nieprawidłowym działaniem [regenerowanej|naprawionej} części maglownicy.

Ostatnim etapem regeneracji przekładni kierowniczej jest wykonanie

testu kontrolnego. Używany tester maglownic jest maszyną

symulującą układ wsparcia kierownicy w samochodzie.

om

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
tweronscoopac1980
Czas publikacji:
środa, 20 listopada 2013 14:02

Polecane wpisy