Troszkę wzmianek odnośnie motoryzacji

Wpis

środa, 20 listopada 2013

Krótki opis procesu technicznego naprawy maglownicy

Umiejętne rozłożenie przekładni kierowniczej i
zdiagnozowanie uszkodzeń, z użyciem specjalnych
narzędzi. Jest to etap - w zasadzie - bardzo istotny,
ponieważ osoba nie przeszkolona i nie posiadająca odpowiednich
narzędzi z dużym prawdopodobieństwem uszkodzi przekładnię kierowniczą w
stopniu nie nadającym się do dalszej naprawy.
Za użyciem myjki ciśnieniowej z odpowiednim środkiem chemicznym należy
precyzyjnie oczyścić poszczególne elementy rozebranej przekładni
kierowniczej.

Obróbka taśm oraz zaworów dystrybucyjnych, prywatne
stworzenie tulei prowadzących. Proces ten wymaga zastosowania urządzeń o
dużej precyzji oraz długoletniego doświadczenia osób je
obsługujących.
Naprawa maglownic Radom to najwazniejszy
proces w całym cyklu. Nie ma tu miejsca na pomyłki. Nieumiejętne
zmontowanie oringa bądź niepoprawne ułożenie luzu daje w
rezultacie fatalnym działaniem [regenerowanej|naprawionej} części maglownicy.
Ostatnim etapem regeneracji przekładni kierowniczej jest wykonanie
testu końcowego. Używany tester maglownic jest maszyną
symulującą układ wspomagania kierownicy w aucie.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
tweronscoopac1980
Czas publikacji:
środa, 20 listopada 2013 14:10

Polecane wpisy